Dovah The Essplorer

La chose dont vous aviez toujours révé : ici, vous pouvez ouvrir un sujet avec votre nom et rien que votre nom, pour nous parler de de vous, de vos passions, et nous montrer votre impressionnant CV !
24 messages

Dovah
Messages : 10
Inscription : mer. 09 sept. 2015, 01:00

Dovah The Essplorer

Salutations! Je suis en utilisant Google translate pour écrire ce que je sais zéro français tellement désolé si elle est difficile à lire. Sourire Je ne veux pas être verbeux donc je vais simplement poster des photos. Si vous avez des questions, je serais heureux d'y répondre!

Toutes les images et vidéos ont été prises sur les royaumes de blizzard. Cependant, certains ont été prises avec la vision de loin sans pour améliorer la distance de vue.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Et mon plus récent vidéo. Attention: Certaines vidéos sur ma chaîne ne montrent méthodes (plus, en fait je me déplace loin de cela.) Mais celui-ci ne fait pas.
https://www.youtube.com/watch?v=fjeY9mq98Ss (Je ne sais pas comment intégrer des vidéos sur ici )




ENGLISH: Greetings! I am using google translate to write this as I know zero french so sorry if it is difficult to read. I don't like to be verbose so I shall just post pictures. If you have any questions I would be glad to answer them!

All screenshots and videos were taken on blizzard realms. However, some were taken using free far sight to improve view distance.

And my most recent video. Warning: Some videos on my channel do show methods (Most, actually. I am moving away from that) However this one does not.

(I don't know how to embed videos on here )
Avatar de l’utilisateur
fean
Messages : 4420
Inscription : mer. 29 déc. 2010, 00:00

Re: Dovah The Essplorer

Hello Dovah, and welcome here !

Sorry for not answering to your PM on Ownedcore's forum (I don't often go there), but it seems that you managed to get what you wanted anyway

Cromon | i like what you are doing there fean

Dovah
Messages : 10
Inscription : mer. 09 sept. 2015, 01:00

Re: Dovah The Essplorer

Thanks fean!
It's fine I managed to find the map somewhere else a few days ago. Such an amazing map!

Merci Fean!
Il est très bien Je réussi à trouver la carte ailleurs il ya quelques jours. Une telle carte incroyable!
Avatar de l’utilisateur
Chronaros
Messages : 85
Inscription : lun. 16 avr. 2012, 01:00

Re: Dovah The Essplorer

Hello and welcomme here ! My English is very bad ! Good job for what you doing ! I never see that places !

Dovah
Messages : 10
Inscription : mer. 09 sept. 2015, 01:00

Re: Dovah The Essplorer

Hello and welcomme here ! My English is very bad ! Good job for what you doing ! I never see that places !

Merci! Les 8 premières captures d'écran proviennent d'un plan de développement. Les 3 derniers sont de Gilnéas. (Zone de départ Worgen)

Thanks! The first 8 screenshots are from a development map. The last 3 are from gilneas. (Worgen starting zone)

More screenshots
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

From WoD Beta: De beta wod:
Image
Image
Image
Image
Image
Avatar de l’utilisateur
phøebe
Messages : 534
Inscription : mar. 28 juin 2011, 01:00

Re: Dovah The Essplorer

welcome!
Avatar de l’utilisateur
Kyssah
Groupie du président
Messages : 1961
Inscription : sam. 03 sept. 2011, 01:00

Re: Dovah The Essplorer

Welcome

Image
Avatar de l’utilisateur
Mjollna
Spé Aile Est
Messages : 4404
Inscription : lun. 17 janv. 2011, 00:00
Localisation : Dans une dimension improbable
Contact :

Re: Dovah The Essplorer

Hey welcome here !
Very nice screenshots, I'm fond of the "doodad set land 6.0".

Bienvenue ici !
Très chouette les screens, je suis fan du "doodad set land 6.0".

[17:35] @Zhao | (car oui, contrairement à l'idée établie, Mjollna roxxe de la cuisine)

Dovah
Messages : 10
Inscription : mer. 09 sept. 2015, 01:00

Re: Dovah The Essplorer

Thank you all for the warm welcome.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Avatar de l’utilisateur
Aza
Messages : 904
Inscription : mar. 19 juil. 2011, 01:00

Re: Dovah The Essplorer

Welcome !
Great screens

Image

Weak-minded fools !
I am the lucid dream.
The monster in your nightmares.
The fiend of a thousand faces.
Cower before my true form.
BOW DOWN BEFORE THE GOD OF DEATH !
Tremble mortals before the coming of the end ! Suffocate upon your own HATE !
24 messages